Skip to content Skip to footer

სერვისები

01

ციფრული არხების სტრატეგია

ციფრული არხების ეფექტური სტრატეგია ბიზნესს ეხმარება სწორად წარმართოს კომუნიკაცია, მიაღწიოს მიზნობრივ აუდიტორიას და მაქსიმალურად გამოიყენოს ონლაინ პლატფორმების პოტენციალი.

02

ბრენდის და ციფრული არხების აუდიტი

გიჭირთ ონლაინ პოზიციონირება და არ ხართ დარწმუნებული, რამდენად ეფექტურად მუშაობს თქვენი ციფრული არხები?

03

კონკურენტებისა და ბაზრის ანალიზი

კონკურენტებისა და ბაზრის ანალიზი აუცილებელი პროცესია, რომელიც ბიზნესს ეხმარება უკეთესად გაიგოს თავისი პოზიცია ბაზარზე, გამოავლინოს ძლიერი და სუსტი მხარეები და მიიღოს მონაცემებზე დაფუძნებული სტრატეგიული გადაწყვეტილებები.

04

კომუნიკაციის ტონის და კონტენტის გეგმის შემუშავება

ბრენდის წარმატებისთვის მნიშვნელოვანია, რომ კომუნიკაციის ტონი და კონტენტის სტრატეგია იყოს მიზნობრივ აუდიტორიასთან შესაბამისი. სწორად შერჩეული ტონი განსაზღვრავს, როგორ აღგიქვამენ მომხმარებლები, ხოლო სტრატეგიული კონტენტი ზრდის ჩართულობას და ბიზნესის მიზნების მიღწევაში გეხმარებათ.

05

KPI-ებზე დაფუძნებული მიზნების განსაზღვრა

ციფრული მარკეტინგის წარმატება მოითხოვს მკაფიოდ განსაზღვრულ მიზნებს, რომლებიც ეფუძნება გაზომვად შედეგებს. სწორად შერჩეული Key Performance Indicator (KPI) მეტრიკები საშუალებას გაძლევთ შეაფასოთ კამპანიების ეფექტურობა, ოპტიმიზაციის საჭიროებები და ზრდის პოტენციალი.

Go to Top